dimarts, 13 de desembre del 2016

BTT B: Roses-Cadaqués-Roses

13 de Desembre i el grup B del CAFEMN ens disposavem a fer la ruta més llarga i exigent de lo que portem de curs. Ens vam reunir tots al centre de la pista a las 8 en punt del matí per repassar el material, seguidament vam fer 10 minuts d'escalfament al circuit i vam sortir direcció al passeig Marítim.
Tothom estava nerviós i la tensió es notava en l'ambient fins que vam assolir la primera pujada, que ens va treure els nervis i la son, de cop.
Després de fer la dolorosa pujada del Puig Alt,vam fer dos grups per travessar diferents corriols fins arribar a Cadaqués on vam fer la parada més llarga de la ruta per dinar.
Després de dinar i descansar una mica vam sortir tots junts cap a Cap Norfeu, la pujada era exigent però tots la vam pujar sense quasi baixar de la bici.
Quan quedavan aproximadament 20 Km per arribar al nostre destí, el grup en general va ensopegar amb una ratxa de punxades degut al terreny tant irregular i pedregós de la zona de Cap Norfeu i jo igualant el record del CAFEMN amb 4 punxades en una mateixa ruta.
La tornada va ser molt dura però vam poder aprendre sobre la importància que té una barreta enegètica quan tens gana, mentres gaudies de unes vistes espectaculars de la costa Mediterranea.
Finalment vam encarar la última pujada de Punta Falconera i entre tots ens vam ajudar com podíem per arribar a dalt.
Els últims km semblavan interminables fins que varem arribar al institut.
Una vegada allà ens vam reunir al centre de la pista per poder donar la nostre opinió sobre la ruta i les sensacions que haviem viscut.